صاحب یک استارتاپ هستم

استارتاپ یک کسب و کاریه که قسمتی از آن مبتنی بر فناوریه. هر کسب و کاری که بر پایه فناوری باشه، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ‌ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود نداره که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشه، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر، حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد.

 

اگر کسب و کار شما هم یک استارت آپ تعریف می شود و از قواعدی مثل

  • کسب و کاری که عموماً حول محور تکنولوژی شکل گرفته و پتانسیل رشد بالایی داره
  • کسب و کار جدید است
  • کسب و کاری که قصد دارد ارزش آفرین باشد.
  • کسب و کاری که  پایداری برای اعضای آن دغدغه است و فرصت جو است اما فرصت طلب نیست.

پیروی میکند ولی هنوز به رشد و تعالی نرسیده است و نیاز به معرفی و دیده شدن دارد بهتره برای توسعه و معرفی اون کاری انجام داد و پیشنهاد ما به شما ساخت یه تیزر یا ویدئو مهیج برای معرفی کسب و کار نوپای خودتونه.

تو یه تقسیم بندی میشه استارت آپ ها رو اینجوری تعریف کرد

  • *استارت آپ سبک زندگی،

استارت آپی محسوب می شود که با زندگی روزمره ما عجین شده است. به طور مثال شخصی که ماشین برقی برای تفریح خود در پارک، تهیه کرده است با ارائه آن به دیگران و دریافت مبلغی می تواند ماشین برقی خود را در سطح بالایی نگه دارد و تفریح بیشتری کند.

  • *کسب و کارهای کوچک

که معمولا یک خانواده مالک آن است و آن را اداره می‌کند و بیشتر برای تامین مخارج خانواده انجام می دهند.

  • *استارتاپ‌های گسترش‌پذیر

که سود و بازدهی بیشتری دارند و عموما به صورت خوشه‌های نوآور و خلاق با هم تشکیل گروه می‌دهند. به طوریکه چند ایده خوب در کنار هم یه ایده ناب تری را تشکیل می دهد.

  • *استارت آپ هایی که طراحی شده اند تا به سرعت فروخته شوند؛

مثلا در حوزه مسکن، استارت آپی تهیه می شود که می تواند مشکل بنگاه های املاک را به سرعت حل کند. سازنده این استارت آپ هدفش فقط فروش این استارت آپ برای شرکت های بزرگ است.

  • ستارتاپ‌های اجتماعی

هم وجود دارند که هدفشان فقط کسب درآمد نیست و نگاهشان بیشتر دنبال تبدیل دنیا به مکانی بهتر برای انسان ها است.

 

پس تا دیر نشده زودتر تصمیم به معرفی استارت آپ خودتون بگیرید و اونو برای همه به نمایش بزارید ما در کنار شما هستیم برای یک تصمیم درست!

 

محل درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

*