نمی دانم از کجا شروع کنم!

آیا شما هم مدتیه برای شروع و یا توسعه کسب و کارتان دنبال راه حلی هستید تا بتونید کسب و کارتون رو به مشتریان خود به بهترین نحو معرفی کنید ولی نمیدونید چه جوری این کارو بکنید!

در سطح جامعه مشاغل بسیاری وجود دارد که میتوان با یک ویدئو اونو به بهترین شکل معرفی کرد.
و اون کسب و کارو تبدیل به یه ماشین پولسازش کرد!

 

احتمالاً برای شما هم پیش آمده هنگامی که جلوی تلوزیون نشسته‌اید یا در حال چرخیدن در پیج‌های اینستاگرام هستید، ویدیویی ببینید که در نگاه اول برای‌تان بسیار جذاب باشد و متوجه جنبه تبلیغاتی آن نشوید. یا حتی بعد از تماشای یک ویدیوی آموزشی رایگان در اینترنت، به خود بیاید و ببینید یک محصول چند صد هزار تومانی از شرکت ارائه دهنده آن ویدیو خریداری کرده‌اید.
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که این شرکت‌ها چگونه با ارائه یک ویدیو روی شما تاثیر می‌گذارند؟

تا حالا به این فکر کرده‌اید که خود شما هم می‌توانید یک ویدیو تبلیغاتی برای معرفی محصولتان بسازید؟

جالب است بدانید ، بیش از 80% فضای ترافیکی اینترنت به ویدیو‌ها اختصاص داده شده است.

نتایج یک تحقیق که بر روی خریداران چندین فروشگاه اینترنتی معتبر انجام شد، نشان می‌دهد آموزش یا تبلیغات ویدیویی 90% در تصمیم‌گیری آن‌ها برای خرید تاثیر داشته است..

صبرا دید با داشتن تیم متخصص در زمینه ی تولید محتوای ویدئویی موشن گرافیک و انیمیشن سازی در کنار شماس تا یک کار حرفه ای و جذاب برای معرفی کسب و کار شما ارائه دهد.

موشن گرافیک برای تیزر های تبلیغاتی در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار مناسب است . در صورتی که قصد تبلیغات در اینترنت ، شبکه های اجتماعی را دارین موشن گرافیک این انتخاب خوب برای شما می باشد. موشن گرافیک یک تیزر گرافیکی کوتاه و جذاب برای معرفی محصولات و برند خود می تواند مورد توجه مخاطبان خود قرار بگیرد.
این سبک از ویدیو قابلیت انعطاف پذیری بالایی در رسانه های مختلف دارد. این ویژگی سبب می شود تا اشتراک گذاری این محتوا با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود . اگر یک موشن گرافیک جذاب و جالب ساخته شود به سرعت در فضای مجازی دست به دست پخش می شود و خود بسیار زیاد به برند سازی و دیده شدن کمک می کند.

محل درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

*