صاحب کسب و کار آنلاین هستم

دهه گذشته قطعا برای صاحبان کسب و کار آنلاین یک دوران انقلابی بوده است. هر ساله تعداد زیادی فروشگاه آنلاین ایجاد می شوند و این رقم رو به رشد است و رقابت سخت شده است

صاحبان کسب و کار آنلاین باید مزیت رقابتی خود را بشناسند و آن را به دنیا معرفی کنند!

بله درسته معرفی از طریق تصاویر و ویدئو های جذاب و اجرای کمپین های تبلیغاتی اثربخش و هدفمند می تونه برگ برنده صاحبان کسب کار برای رونق بیشتر کارشون باشه.
باور داشته باشید تبلیغات هزینه نیست و سرمایه گذاری است برای تصاحب سهمی از بازار در حال و آینده.
به عنوان صاحبان کسب و کار اولین نکته ای که باید بدانید همین است. کار شما، کالای شما، خدمات پس از فروش شما چه مزیت رقابتی نسبت به دیگران دارد.؟ مزیت رقابتی نه تنها به شما در فرم دهی برندتان کمک می کند، بلکه به کمک آن می توانید دسته مشتریان خود را هم مشخص کنید.
هر روزه صدها و شاید میلیون ها ویدئو تولید و نمایش داده می شود اینکه چگونه کسب و کار خودتان را به چه بودجه ای بتوانید به مشتریان خود معرفی کنید نیازمند برنامه ریزی تبلیغاتی و هدفمند است
بعد از مشخص کردن مزیت های رقابتی خود می توانید آن را در قالب یک ویدئو جذاب و یا در قالب کمپین تبلیغاتی هدفمند در بازده زمانی مشخص برای مخاطبان و مشتریان خود عرضه کنید این کار به شما فرصت دیده شدن بیشتر و کسب سهم بازار بیشتر را خواهد داد.
صاحبان کسب و کار آنلاین باید بدانند سایت یا پیج آنها نمای بیرونی کسب و کار شان است. از آن جایی که تاثیر اول می تواند تفاوت بین خرید کردن یا عدم آن باشد، شما نیاز دارید ابتدا ویترین خود را جذاب کنید و سپس به معرفی کسب و کار و مزیت های رقابتی خود بپردازید.

محل درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

*